drwoe-logo-bruin-252

Modellenwerk

Jouw bedrijf in een helder visueel model gegoten.

drwoe-show-more-40
slice1

Ruimen

Een leeg hoofd en een
lege agenda.

Samen ruimen we op. We stoppen met zaken die niet dienen, en minderen met wat we teveel doen. Vanuit die ruimte kunnen we een basis neerzetten voor effectieve samenwerking.

slice2

Richten

Eén team. Eén stip op
de horizon.

Begin with the end in mind. Pas als iedereen aan boord is kun je vaststellen waar je naar toe gaat. In deze fase zetten we samen de koers uit voor jouw richting en die van jouw organisatie.

slice3

Regelen

Doen is de beste manier
van denken.

Wij geloven meer in geweldige gewoontes, dan in goede voornemens. Door écht aan de slag te gaan en te blijven ontstaat daadwerkelijk resultaat. Voor jezelf, en voor je bedrijf.

drwoe-arjan-vergeer-602

Deze methode heeft ons ongelofelijk geholpen bij de grote groei van onze community en de impact van onze methodiek.

Arjan Vergeer, 365 Dagen Succesvol

Wie ben jij zonder jouw verhaal?

Wat is Apple zonder Think Different? Wat is Tony’s Chocolonely zonder Slaafvrije Chocola en wie ben jij zonder jouw verhaal? Voor de future proof onderneming geldt het volgende:

‘It’s not the product you sell, but the story you tell.’

Dat verhaal brengt Apple geen klanten, maar fans. En met dat verhaal kan Tony's Chocolonely twee keer zoveel vragen voor zo'n (h)eerlijke reep chocola.

Als je niet kiest om je verhaal te vertellen, dan kunnen mensen ook niet om de juiste reden voor jou kiezen. Daarom zeggen wij: je moet kiezen om gekozen te worden. Kiezen om je verhaal te vertellen. Want een verhaal dat achter je staat, gaat voor je werken.

Klaar voor een kraakhelder verhaal?




De kracht van Storytelling.


Waarom is er een lek bij de loodgieter? En waarom kan de dokter zichzelf niet genezen?

Je eigen verhaal vertellen en jezelf positioneren blijkt moeilijk. Leer in deze video hoe samenwerking en de juiste methodiek jou helpt bij het creëren van een verhaal.

Jouw Verhaal Kraakhelder

Hoe wordt jouw onderneming op de juiste manier zichtbaar?
Het antwoord hierop ligt in de VVV-methode: Een kraakhelder Verhaal in de juiste Vorm gieten zodat het Verspreid kan worden. Jouw verhaal zichtbaar maken is de core van een goed lopende business. Het is de beste branding strategie anno nu.

woe-icons-vvv-01

Verhaal

Elevator Pitch

Waarmee is jouw onderneming anders dan alle anderen? In deze fase maken we jouw kernverhaal kraakhelder. Dit doen we met behulp van onze core story methodiek.

woe-icons-vvv-02

Vorm

Onepager & Methodiek

Welke look geeft jouw verhaal de beste feel? Hier vertalen we jouw verhaal naar een award-winning onepager website met een unieke methode.

woe-icons-vvv-03

Verspreiding

Marketing Mindset

Hoe komt het verhaal terecht bij de juiste mensen? In deze fase ontwikkel je de mindset en krijg je de tools om jouw verhaal met succes de wereld in te slingeren.

Use case

De Core Story van 365 Dagen Succesvol

“Deze methode heeft ons ongelofelijk geholpen bij de grote groei van onze community en de impact van onze methodiek.”

Opdracht. Hoe krijgen we een rode draad in de veelheid van websites en huisstijlen die wij online hebben staan?

Aanpak. We hebben alle websites en verhalen onderzocht, waarna we het samen konden brengen tot één core story. Dat verhaal hebben we uiteengezet in een heldere onepager website en een krachtige overkoepelende branding.

Resultaat. Een award-winning onepager website die ruim drie jaar lang als een huis heeft gestaan. Een huisstijl die tot vandaag de dag onveranderd is gebleven. Een groei van tienduizenden volgers. En vrienden voor het leven.

drwoe-ralph-moorman-602

Deze heren hebben geweldig geholpen met de storytelling van ons concept. Ideaal bedrijf om samen mee aan je verhaal te werken.

Ralph Moorman, De Hormoonfactor

De 6 voordelen van jouw merkverhaal

woe-icons-voordelen-01

Verkopen zonder te verkopen

Verkopen wordt zo makkelijk dat je
haast denkt dat je vals speelt.
It’s not the product you sell,
but the story you tell.

woe-icons-voordelen-02

Meer richting en focus

Weten waar je voor staat, betekent weten waar je naartoe gaat. Je kunt bewuster keuzes maken op basis van jouw kernverhaal.

woe-icons-voordelen-03

Meer onderscheidend vermogen

Wie jij bent en wat jouw verhaal is, is
net zo belangrijk als je product. Onderscheid jezelf met jouw
authentieke verhaal.

woe-icons-voordelen-04

Meer zelfvertrouwen

Eerst maak je jouw verhaal en dan maakt je verhaal jou. Vlieguren maken met je verhaal, betekent meer in jezelf gaan geloven.

woe-icons-voordelen-05

Meer vrijheid en autonomie

Als je nergens voor staat, val je vaak voor alles. Als je kiest voor je verhaal, dan kunnen mensen ook om de juiste reden voor jou kiezen.

woe-icons-voordelen-06

Meer zingeving en plezier

Word vrij van klanten en werk dat niet bij je past. Word vrij tot het creëren van een bedrijf en een missie die écht bij je past.

Zo kan het ook.

In vier weken doorlopen we samen de zes stappen van de VVV-methode om jouw onderneming kraakhelder te maken.

woe-icons-aanbod-07
1. In vijf vragen tot de essentie van jou en je bedrijf.
woe-icons-aanbod-02
2. De hoofdstukken structureren van je core story.
woe-icons-aanbod-03
3. Een krachtige branding voor jouw bedrijf creëren.
woe-icons-aanbod-04
4. Je unieke onepager website met jouw merkverhaal.
woe-icons-aanbod-05
5. De mindset en tools voor een marketgiving mentaliteit.
woe-icons-aanbod-08
6. De bühne op met een kraakhelder verhaal.

Wie zijn Woe?

drwoe-menno-1-320

Menno

Development & Management

“Ik geef handen en voeten aan verhalen, door ze kraakhelder te vertalen naar het web.”

drwoe-jurre-2-320

Jur

Art Direction & Copy

“Ik visualiseer het gedachtengoed van wereldverbeteraars, zodat hun ideeën bestaansrecht krijgen.”

drwoe-eddy-3-320

Eddy

Storytelling & Coaching

“Ik bevrijd het kernverhaal van ondernemers, waardoor ze meer helderheid & slagkracht krijgen.”

 

 

Onze missie.

Stel dat je in een markthal zou staan met 100 andere bedrijven. Iedereen in die hal verkoopt hetzelfde product. Iedereen in die hal biedt een hoge kwaliteit en iedereen heeft een goede prijs. Hoe zorg je er dan voor dat mensen bij jouw kraampje stoppen?

Die beurshal is Nederland anno nu. Want dit jaar telde het KvK een record aantal startende ondernemingen. En daarmee is de concurrentie groter dan ooit. Tegelijkertijd werd er ook een ander record verbroken. Nooit eerder hebben zoveel bedrijven zich uitgeschreven bij de KvK omdat ze hun kop niet boven water hielden.

Vandaag kun je je enkel onderscheiden door niet alleen je product te laten zien, maar vooral door te laten zien wie je bent. Je moet je verhaal vertellen. Onze missie is om iedere ondernemer te helpen aan zo'n kraakhelder verhaal, waardoor ze zelfstandig en op hun eigen authentieke wijze kunnen communiceren. Zodat we allemaal succesvol kunnen zijn met de bijdrage die we het liefste willen leveren.

drwoe-marsha-pinedo-602

Deze kanjers halen er meer uit dan er in zit. Ik ben enorm dankbaar hóe zij ons helpen om kinderen van gescheiden ouders te bereiken.

Marsha Pinedo, Villa Pinedo

Creëer meer richting in je business

Meelunchen? Gezellig! Kijken we meteen of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Bestaande klant en een support vraag?
Ons support team staat voor je klaar op support@drwoe.nl 🙂

Dit doen we ook

De beste podcast voor makers, creators & world shakers.

Online storytelling opleiding om zelf jouw verhaal kraakhelder te maken.

Laat je meenemen door het verhaal achter de verhalenverteller.

You have to really scrape away everything you’ve written so there is nothing left but truth.

Quincy Jones